خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

"شرطی شدن هواداری ؟!

بدیهی است پس از انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال تمامی هواداران می‌بایست از او حمایت کنند.

به گزارش استقلال نیوز، وقتی جایگاه سرمربیگری یک تیم خالی است، هرکس حق دارد نظر خود را به عنوان یک هوادار بیان کند و بگوید که مثلا طرفدار فلان شخص داخلی یا خارجی برای جایگاه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال به مدیران است، کما اینکه نظر ما هم حضور یک مربی بزرگ در ردیف کارلوس کیروش برای باشگاه بزرگ استقلال ایران است.

اما این روزها پدیده زشتی که زمانی به دلیل قُبحِ آن کسی جرات علنی کردنش را نداشت، بر زبان ها می آید و آن "اعلامِ شرطی هواداری" است!

اینکه شرط تعیین شده و شنیده می شود که اگر فلان کس سرمربی استقلال شد از او حمایت نمی کنیم یا بدتر از آن در مسیر کارش مشکل درست خواهیم کرد، رفتاری است که به هیچ عنوان نام هواداری ندارد حرمت هواداری و تعریف آن را با این تعابیر زشت خدشه دار نکنید.

بدیهی است، وقتی به شکل رسمی، نام هر کسی به عنوان سرمربی باشگاه استقلال اعلام شد، بایستی مورد حمایت هر هواداری باشد که تعریف هواداری جز این نیست و قطعا در پایان فصل هم مجموعه باشگاه و کادرفنی در قبال‌ نتایج شیرین یا تلخ قضاوت می شوند و طبیعتا بایستی پاسخگو باشند مانند هر باشگاهی در هر کجای این کره خاکی..

متاسفانه این سال ها انحرافات ایجاد شده در فرهنگ هواداری به یک یا دو مورد ختم نمی‌شود، که بایستی مورد توجه و بررسی قرار گیرند، اما جا دارد از میلیون‌ها هوادار که با فهم و شعور بالا، وارد بازی‌های اینچنین توهین‌آمیز نمی‌شوند، قدردانی کرد.

برچسب‌ها: استقلال هوادار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

39 Roho1401/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi